Monday 28 December 2015

聖誕晚餐

補祝大家聖誕快樂!

今年聖誕晚餐提早在12月18日吃,請來六年來關顧過的留學生來聚餐。

四個女生,三個連男朋友也一起來,總共七人,加上我們一家五口,我家的大飯枱已經坐不下,要換成自助餐方式了。

今年嘗試焗火雞,從來未煮過火雞,上網找了好幾個做法,最後試了楓糖烤火雞。很怕火雞太大隻吃不完,好彩在超市找到只有3.8kg的火雞,最後只吃剩一點點,第二日午餐就吃完了。


怕火雞太細不夠肉給男生們吃,於是炆了一小鍋的啤酒牛肉。這鍋很受歡迎,光速被KO。
 

配菜有香脆焗薯
楓糖漿焗蕃薯,這澳洲蕃薯又甜又腍,其實不用加糖漿都甜到漏。好味到食過番尋味,過了幾日又再買來煮。
清炒菠菜雜菌
 煙三文魚批
 牛油果大蝦沙律配mango vinaigrette.  今年學人整色整水,印了餐牌,加棵小小聖誕樹和紅色枱布,勁有節目氣氛。
飯後有兩樣甜品,都是傳統英式甜品,minced pie 和Christmas pudding.  其實我個人對這兩樣甜品都麻麻,純粹買來應節和給學生們體驗一下。

Christmas pudding 完全是個甜死人不償命的甜品,買它就只為了好玩,淋上brandy再點火,人人都拿着相機狂影。


8 comments:

  1. 好豐富呀~隻雞好靚呀賣相~你哋一定玩得好開心呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不過隻火雞都係覺得乾咗啲. 係呀, 大家都玩得好開心.

      Delete
  2. 而家火雞細隻左,你的晚餐好豐富啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前真係唔見有咁細隻, 細細隻焗都易啲, 又好易食得晒.

      Delete
  3. 餐牌,小聖誕樹又幾有出去食buffet個feel喎.

    ReplyDelete
  4. 雖然人多, 但其實可以試整D平日好少煮嘅野好開心呢...
    你個火雞好靚呀!!! 有一個似樣的真焗爐係我個夢想... 因為日本人般家庭只用電子微波焗爐, 我家也如是...泣... 所以見到人可以焗雞, 焗麵包, 焗焗焗, 我都會好羨慕... 我仍然未焗過雞...T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咪日本人屋企細所以少人有焗爐呢? 以後叫川老爺買個俾你啦, 有焗爐真係方便好多架.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...