Tuesday 15 December 2015

英式早餐A,B,C

寫遊記實在需要太多時間和精力, 日本九州篇應該還有排寫,接着還有印里峇里島, 所以讓我先插播其他先.

去印里玩前的星期六, 心血來潮想煮English breakfast.  週末煮早餐這玩意, 我大概一年做不到兩, 三次吧.  一來懶, 二來很怕一早有油煙味.

難得我肯煮, 囝囝們當然非常興奮, 還要求多多, 以為是茶餐廳點A, B, C餐.

這是我的早餐, 不算Full English breakfast, 沒煙肉. 我一向不太愛吃煙肉, 太鹹了, 又油.  腸仔其實都鹹, 但這款English Cumberland sausage 又覺OK, 是在Cold Storage賣的所有腸仔中覺得最唔鹹的一款.  健康點, 食poached egg, 還有沙律和蕃茄仔. 沒特別去買蘑菇, 隨手用了雪櫃裏的雞脾菇來清炒. 我這碟算是非常清淡板的英式早餐.


哥哥要一條腸仔, 要焗豆, 太陽蛋和指定一片多士.  多士要另外放, 亦不能切半, 因為他要將太陽蛋放在上面一起吃.


細佬最麻煩, 不要腸仔, 要熱狗, 還要弄成八爪魚的.  熱狗腸八爪魚一隻拌碟, 另一隻要放在麵包上(細佬不吃多士的), 再唧上茄汁. 另外還要焗豆和提子.


明明煮英式早餐, 都要變成三個版本, 就因為家裏的都是麻煩友.  本來應該有D餐, 但Daddy那天去了教會聽講座, 包早餐, 所以煮少了一份.

16 comments:

  1. 同意! 寫遊記係要好多心機... 特別係熱情過後,好易爛尾... XDDD
    特別係而家BLOG無以前yahoo blog 咁熱鬧,更易爛尾... T_T
    曾經有想過好唔好邊玩邊寫, 但旅行時真係唔想update...因為無時間整理... 希望會搵到個好方法...大家研究研究!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家呢邊咁靜,連我都無咩心機去寫,家陣寫都係純粹俾自己留個紀錄架咋。邊玩邊寫好難,iPad或手機上相之後好難arrange啲字,我攪佢唔掂呀。

      Delete
  2. BTW, 我好鍾意食焗豆, 但日本唔普遍有得買,要搵, 所以我都好少食。返香港有時我會帶返來(笑)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本居然無焗豆,呢樣係廚房必備的。

      Delete
  3. Replies
    1. 係呀,不過我好怕一早起身有油煙味,所以好少會煮。

      Delete
  4. Replies
    1. 係呀,不過我好怕一早起身有油煙味,所以好少會煮。

      Delete
  5. Replies
    1. D餐會同我個餐差唔多,因為Daddy係唔會有選擇。:p

      Delete
  6. 我日日都自己煮早餐架~香港哋食個早餐細細份都幾十蚊~自己整化算D~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我平時返工就喺公司canteen食,weekend就出街食,好懶架。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...