Thursday 3 December 2015

回港的匆匆的三日

回來新加坡兩個幾星期了, 好想快點寫好遊記, 但真的好忙好忙. 

下星期又去旅行了, 所以公司裏一大堆工作都要趕着完成, 有project趕, 還踫上一年一度最頭痕的日子(appraisal), 簡直忙到無氣透.

十一月十日飛了返香港, 陪香港家人三日, 然後和兩個妹妹去日本北九州玩一個星期, 回港一晚再趕回來陪囝囝過生日.

兩年沒回港了, 但此行只有三日, 所以除了陪家人外, 只約了三位好友見面.

朋友貴精不貴多, 能交心的朋友我只有幾個.  其中一個是中二的同班同學, 廿幾年來都一直保持聯絡, 每次回港都會約見面.  我們這次約了食下午茶, 沒留意餐廳名, 但綠茶甜品相當可口.



妹妹的朋友從美心以員工價訂了大大隻大閘蟹, 超級無敵好味呀!  媽咪買的石班更是新鮮嫩滑, 回香港吃海鮮是最大享受!

美國回來的妹妹每日都吵着要食粥(因為她家的鬼佬鬼仔都不吃粥),於是其中一朝就到附近的粥店(沒記錯叫粥皇)食早餐. 粥好大碗, 好好味. 妹妹想食腸粉, 我想食油炸鬼, 兩樣都叫, 結果食唔晒.  始終覺得連鎖粥舖總係差少少,這餐食物只算合格, 油炸鬼好像是翻炸過, 好油又有點硬.
回港篤魚蛋是指定動作吧.  那晚下着雨, 我都行了幾條街去買回家吃.  魚蛋超辣但好好味, 魚肉燒賣都好正! 囝囝們都好鐘意食魚肉燒賣, 所以我都帶了兩大包回來.
現在媽咪都不煮飯, 除了食細妹工人煮的住家飯外, 就是在外揾食.  好彩屋企樓下就有好幾間餐廳, 其中一晚就食泰菜, 真心學得麻麻, 但大件夾抵食.
臨飛回新加坡的早上, 美國妹妹又說要食粥做早餐, 於是一行七人浩浩蕩蕩去食粥.  這間粥舖不是連鎖店, 多粥款揀外, 還比粥皇便宜.  炸兩勁好味!  希望這種街坊小店可以繼續維持, 全部變成沒特色的連鎖店就太可惜了. 


6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...