Tuesday 29 April 2014

LC grill pan 煎格仔牛扒

上星期四至六新加坡LC開倉, 當然第一時間衝去買.

今年和出年地點一樣, 也是一個小ballroom, 選擇不多, 鍋全都是白琺瑯的, 只有grill pan 和skillet是黑琺瑯.  沒有stoneware碗碟, 也沒有silicone的東東.  不過今年的顏色選擇比去年好一點點, 至少有dijon 黃, 也有加勒比海藍.

今年非常忍得手, 在那裏想了好久好久, 最後只捧了一隻cassis紫色grill pan回家.  本來還想買加勒比海藍的焗盆和dijon 媽咪鍋, 但那媽咪鍋不是我想要的黑琺瑯, 大焗盆可能一年只有聖誕節才會拿出來用, 我自己一個人也不想抬太重, 所以最後沒買.  況且計過數, grill pan 折扣最高, 幾乎三折, 其餘的也不過是五折左右, 大可以等平常減價時買, 先考慮一下.

星期六細佬說要吃西餐, 其實不用他叫我早上也買好了牛扒, 準備為新grill pan開光了.

果然是一分錢一分貨. 新pan沒養過鍋, 只用熱水洗一下就用了, 也不黏鍋, 超好用.

靚靚的格仔紋, 見到就開心.


 配菜有焗薯, 焗南瓜, 珍珠筍和蘆筍, 還煮了黑椒汁 (只有少少黑椒, 怕囝囝們嫌辣).


我心目中理想的生熟度.


就是這隻grill pan.  照鬼嫁分享的方法, 煎完後用熱水浸, 之後用海綿抹洗就已經很乾淨了, 抹乾後塗一層油風乾即可.


18 comments:

  1. 我怕呢啲煲重,只有一個細煲。什麽黑里白里,好多學問咁,不過我都想要你呢個煎pan,煎起格仔扒,寧舍靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢隻pan喺LC之中都算幾輕架啦. 我就係為咗煎格仔扒而買佢.

      Delete
  2. 在香港我們都有隻長方形的,那是大小豆老豆欽點要買的,同時都係我的第一個LC,咁就十年,下次要拎返嚟用至得,好多年無用,又無好好養,依家好肉酸

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢啲pan唔養唔得, 我之前買咗隻宜家既無養過, 依家樣衰到我都唔想掂佢呀, 所以呢隻貴咁多, 都係要好好對待佢.

      Delete
  3. LC對我來講太重了, 美國大把我都唔會買

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢隻都唔算重, 宜家嗰個grill pan好似仲重過佢呀.

      Delete
  4. 淨睇相,以為你在餐廳食牛扒! 這隻grill pan, 真係咁好用!

    ReplyDelete
  5. 我地可能容易買到,所以都好粗用,沒甚麼講究和保養。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰邊買平咁多梗係啦, 我呢邊三折都成S$138, 唔好好保養會好肉痛.

      Delete
  6. 我的grill pan 是staub 的,因為手柄是可摺起, 我覺得比LC的輕便很多。不過...這2個牌子的grill pan 煎的牛扒真是perfect呀!^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staub 我未試過, 但呢隻好用, 都好輕便.

      Delete
  7. 塊扒煎得好靚~
    前排香港lc 開倉~多人到嚇c人~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊開倉唔算多人, 可以慢慢睇慢慢揀, 但選擇同香港既差好遠囉.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...