Thursday 13 June 2013

印度芒

今日Yahoo又有點儍了, 一直upload不到相.  本來要寫Legoland的, 但太多相片一直upload不了.

只好先出這篇, 只有兩張相, 試了三次總算upload 到了.

之前Samwei有提過印度芒果好甜好好味, 但我從來沒吃過也沒見過 (或者沒注意).

最近在超市見到, 一盒有三個(還是四個, 忘了).

雖然Samwei說很好吃, 但老實說我沒打算買, 因為價錢不便宜.  我對芒果沒什麽要求, 人家說什麽吕宋芒等好味, 但我連什麽是吕宋芒, 泰國芒都分不清.  對我來說芒果就是芒果, 只有甜和酸但分別.

直到在facebook看到Apelles說這印度芒有印度味, 基於好奇心就買了一盒來試試什麽是印度味芒果,

這芒果是比較圓潤的, 蠻大個的.



果肉是很深的橙黃色, 至於味道嘛 ... 真的很印度的感!.  不是印度香料的那種味道, 而是質感很creamy, 好像加了奶的感覺, 總之就很印度食物感覺.  本身是超級甜, 但卻完全沒有芒果的香味.  如果閉上眼來吃, 根本吃不出是芒果的.


結論是, this is not my cup of tea.  不至於Apelles說的受不了, 但我不會再買.



11 comments:

  1. 我較喜歡有芒果香味的..
    [版主回覆06/14/2013 21:06:30]我都係鐘意有芒果香味。

    ReplyDelete
  2. Pandos - 喺Krakow13 June 2013 at 23:20

    still want to try this mango....
    [版主回覆06/14/2013 21:05:45]人人口味唔同,可能你會鐘意。

    ReplyDelete
  3. 各人口味啦
    [版主回覆06/14/2013 21:05:28]亦可能我本身對太甜嘢冇興趣,我囝囝哋就好鐘意食。

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria14 June 2013 at 04:42

    我要求都唔高,但唔like爽o既芒果
    [版主回覆06/14/2013 21:04:49]芒果有爽架咩?

    ReplyDelete
  5. 未食過,好想試
    [版主回覆06/14/2013 21:04:32]啲印度芒未飛到澳洲?

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科14 June 2013 at 11:25

    好想食~不過怕皮膚唔好呢~!
    [版主回覆06/14/2013 21:04:15]原來對皮膚唔好架,我都唔知添。

    ReplyDelete
  7. my Indian colleague gave me one of these last time, but i did not try it. Mangoes give me intestinal problems.
    [版主回覆06/14/2013 21:03:47]腸胃敏感就唔好食啦,食咗唔舒服就唔抵。

    ReplyDelete
  8. 我都係中意呂宋芒多D
    [版主回覆06/24/2013 10:26:23]嘻嘻, 我都唔知呂未芒係咩味.

    ReplyDelete

  9. [版主回覆06/24/2013 10:26:34]Have you tried?

    ReplyDelete
  10. 我都係中意呂宋芒多D, 由其是喺香港買到嗰隻,經過生果檔已聞到芒果香!
    [版主回覆07/01/2013 17:54:38]芒果都係要有芒果香先得既.

    ReplyDelete
  11. 在香港未見過這種芒果

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...