Monday 3 June 2013

雞脾沙律, 鯖魚定食

你們中學時午餐有沒有吃過雞脾沙律? 

上星期買了一棵西芹, 姐姐就立刻說要做西芹蘋果沙律. 

她說起沙律, 我突然想起以前中學時的雞脾沙律飯盒, 就叫姐姐去超市買幾隻雞脾, 晚上就一人一份的烤雞脾沙律做晚餐, 吃得好開心喔. 

那天超市裏只有四隻雞脾, 所以我叫姐姐再烤兩片saba fillet (鯖魚), 反正Daddy不愛吃雞脾, 那我們一人一隻雞脾, Daddy就吃燒鯖魚好了.

姐姐怕只配沙律不夠飽, 還烚了薯仔, 那晚吃到好飽啊!

還有一人一碗味噌湯, 中日合壁.  沙律裏除西芹和蘋果外, 姐姐還加了橙和提子乾.



那天晚上Daddy 有個臨時會議, 說要晚點回.  結果, 等到凌晨他才回來.  把燒魚, 味噌湯和飯翻熱給他, 就是他的鯖魚定食晚餐了.  本來還有青菜的, 但我懶得去弄了.

每次Daddy晚回, 姐姐把飯菜翻熱端上時, Daddy常常會用很不耐煩的語氣說: "這麽晚, 我不要吃這樣多, 不要翻熱那麽多."

這晚他進門時也是這樣, 但發覺為他端上晚餐的是我, 不是姐姐, 就連忙轉過語氣, 笑着說: "嘩, 今晚吃日本餐!"

真的, 說話語氣很重要, 好聽的一句, 就算等到凌晨也無所謂.



9 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria4 June 2013 at 03:56

    雞脾沙律係以前office o既tea呢.
    [版主回覆06/10/2013 20:44:11]我中學啲同學係買嚟午餐架。

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科4 June 2013 at 12:47

    雞脾沙律~哈~以前放學食下午茶會點~
    [版主回覆06/10/2013 20:43:53]我以前啲同學成日食,但我就好少買嚟食。

    ReplyDelete
  3. jhhehehee, clever W !
    [版主回覆06/10/2013 20:43:32]算佢識做啦。

    ReplyDelete
  4. 以前成日食雞髀餐呀
    [版主回覆06/10/2013 20:43:20]我以前好少食架。

    ReplyDelete
  5. 我唔鍾意食雞脾, 要胸啦
    [版主回覆06/10/2013 20:43:03]咁胸肉係健康啲既。

    ReplyDelete
  6. Luca媽@Azerbaijan5 June 2013 at 15:56

    Luca爸都是一樣,晚回來說不想食太多,但同時因為太餓,給他幾多都會食光
    [版主回覆06/10/2013 20:43:08]我老公就唔會, 話唔食就真係唔食。

    ReplyDelete
  7. 我讀書無得食,出來辦公先食咋。
    [版主回覆07/01/2013 17:59:07]我讀書時都無得食, 因為媽咪話一定要食飯, 食其他嘢唔夠飽喎.

    ReplyDelete
  8. 故唔到有人不中意食雞LEG的
    [版主回覆07/01/2013 17:58:24]有架, 我識好多男士都鐘意食雞胸多過雞脾.

    ReplyDelete
  9. 原來開會咁慘不放飯咖, 零晨仲食到咩
    [版主回覆07/01/2013 17:57:59]有時遇着老板係工作狂, 就做到幾點都唔駛旨意有嘢食.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...