Thursday 9 May 2013

椰子雪耳雞湯

這幾個星期是囝囝考試的緊張時期, 每天回家就就忙着陪太子讀書, 所以冷落了這blog.

本來打算等囝囝考完試後 (下星期以後)才再寫, 但看到我整個星期沒update還是有網友來留言, 真感動, 再不寫真有點說不過去呢.

就簡短的post個滋潤湯水.

這煲椰子雞湯, 除了椰子和一整隻雞外, 還加了雪耳, 紅蘿蔔和蜜棗, 甜甜的湯水更充滿椰香. 

一直都找不到椰子肉賣, 有看過整個連殼的椰子, 但要自己開椰子也太費勁了.  終於在家附近的街市的一個菜檔見到有賣新鮮刨的椰絲, 攤後有一片片的椰子肉, 問攤販能賣我幾片椰子肉嗎, 他有點愕然, 但說可以.  隨手放幾片在袋裏, 收我一個大洋, 然後問我: "買來這樣吃嗎?", 我答: "用來煲湯的", 他聽了有點驚訝, 他大概是頭一次聽到椰子用來煲湯吧. 

煲這湯的那天是星期四, 剛好是囝囝的鋼琴課.  上完課後鋼琴老師也留下來一起吃飯.  從香港來的老師見到這湯, 開心到不得了.





11 comments:

  1. 老師也是香港來? 這個是香港人其中一個愛煲的湯水. 你留老師吃飯, 真客氣.
    [版主回覆05/09/2013 13:31:02]老師其實是我的朋友, 從香港來工作的. 家人不在這邊, 而且落堂時間剛好我們開飯時間, 所以每星期都留她一齊食囉, 反正加多對筷子之嘛.

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科9 May 2013 at 14:54

    陪太子讀書~~哈~上當年我唸你自己讀書都冇咁緊張呢~!
    [版主回覆05/19/2013 17:01:13]真係我自己去考易過陪佢讀呀!

    ReplyDelete
  3. 言語治療師加英文教師Carley9 May 2013 at 15:50

    好鍾意椰子的香味!一定很好飲!
    [版主回覆05/19/2013 17:00:45]呢個湯係超級好味的。

    ReplyDelete
  4. 以前每個禮拜阿媽都煲椰子竹C雞湯, 近兩年少煲咗, 轉咗成日煲花膠
    [版主回覆05/19/2013 17:00:23]我好怕竹C雞,黑麻麻我唔敢食。

    ReplyDelete
  5. 要先盡媽媽的責任,才寫blog。我地等得架。
    [版主回覆05/19/2013 16:59:55]知道了, 終於考完啦,開心屎啦。

    ReplyDelete
  6. 豆丁@加拿大Hamilton11 May 2013 at 11:07

    香港真係好多野食~~~~~~
    我有朋友羨慕我地包的種類多~^^
    [版主回覆05/19/2013 16:59:20]香港要食乜都有。

    ReplyDelete
  7. 母親節快樂呀!
    [版主回覆05/19/2013 16:58:30]多謝你呀!

    ReplyDelete
  8. MOONmoon 如月13 May 2013 at 17:28

    呢個湯好潤呀
    [版主回覆05/19/2013 16:58:41]仲好好飲添。

    ReplyDelete
  9. Hee, 我都未試過這個湯, neither drink nor cook
    [版主回覆05/19/2013 16:58:03]You haven't tried this before! Then you must try it, it's really tasty.

    ReplyDelete
  10. 椰子煲係好甜同好補架,加雪耳冇咁燥
    [版主回覆05/21/2013 09:44:24]加咗雪耳同蜜棗感覺潤好多, 仲甜啲添呀.

    ReplyDelete
  11. 呢個我like 啊,可以一次飲幾碗!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...