Friday 7 December 2012

二人午餐, 一人晚餐

下星期二就去台灣玩了, 非常期待. 

不過, 最煩就是要為囝囝們置冬裝.  囝囝們大得很快, 哥哥的冬衣都不能穿了, 全部由細佬接手, 所以哥哥要全部買新的.

多希望這時候在香港, 可以有平靚正的冬天衣服賣.  在這邊買冬衣好貴啊!

昨晚帶囝囝去買, 剛巧經過新開在ION Orchard 的那間H&M, 有童裝賣喔, 進去看看, 居然找到適合囝囝而價錢也算便宜的衣服, 真高興.  S$9.9 一件長裇T-shirt, 質料不錯, 穿起來也好看.  雖然肯定比香港的價錢貴一截, 但在這邊已經算非常便宜了.

囝囝的冬裝攪定了, 我就安心多了. 帶小孩去旅行真的很多顧慮, 尤其我的是熱帶寶寶. 


好了, post 回上個星期三的午, 晚餐.  那天下午要出城開會 (我的公司在偏遠地方), 就和同事趁機出點出發, 到外面吃完午餐才去開會 (公司的canteen 超難吃).

在國立大學的Arts canteen 有一攤賣印尼餐的, 好吃也便宜.

我叫了ayam panggang (燒雞), 套餐連飲品, S$5.5, 和辣椒醬一起吃, 好好味!





同事叫的ikan penyet (炸魚)餐, 好像是S$6, 炸到很脆.


飯後在另一攤賣雪糕的買了一杯咖啡雪糕, 即咖啡加一球雪糕, 我要了榛子味雪糕, 很香榛子味.


晚上我要去facial, 所以要自己一個人在外面吃晚餐.  我做facial 的地方旁邊就是Concorde Hotel, 每次都會在那裏樓下的food court 吃.  那food court裏有一攤是韓國人開的, 所以食物很正宗, 我每次都會吃它的.  因為午餐沒吃到菜, 晚上就叫了一碗vegetable bean paste soup (大醬菜湯), 好多好多的菜, 還有冬菇, 蝦, 魷魚和蜆, 湯很好喝.  你們如果有經過那裏, 不妨試試這攤, 好味道, 但通常都排長龍, 整間food court好像就只有這攤有人吃, 其他都門堪羅雀。




13 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog7 December 2012 at 14:36

    那個ayam pangang 套餐一看已覺香噴噴,食指打動啊!我也很喜歡吃地道韓國嘢,貪其味濃haha!
    [版主回覆12/10/2012 12:41:52]印尼烤肉係幾好味哩.

    ReplyDelete
  2. Have a good time, Babe Dearest will be going there on 22nd too
    [版主回覆12/10/2012 12:41:27]You enjoy your time with your family in US too!

    ReplyDelete
  3. 台灣好多野買㗎...買多D呀!
    [版主回覆12/10/2012 12:41:08]帶住兩個囝囝, 我諗都好難有機會去shopping了.

    ReplyDelete
  4. 土耳其他他 - TATA8 December 2012 at 03:07

    祝旅途愉快! 等你回來分享~
    [版主回覆12/10/2012 12:40:43]多謝, 會啲, 遲啲分享.

    ReplyDelete
  5. 所有食物很有水準。
    [版主回覆12/10/2012 12:40:18]呢日兩餐都好好味.

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria8 December 2012 at 05:56

    ayam panggang好吸引咁. 網上搵咗個食譜,搵日試吓.
    [版主回覆12/10/2012 12:40:07]嘩, 你咁快手連食譜都揾埋. 好似要用到印尼醬油, 你試咗post嚟俾我哋流下口水喎.

    ReplyDelete
  7. 看完覺得肚餓啊!
    [版主回覆12/10/2012 12:39:06]快啲去食飯, 午餐時間了.

    ReplyDelete
  8. Luca媽@Azerbaijan8 December 2012 at 14:50

    那湯好適合冬天食呀!你那food court冷氣應該好大,否則一身汗呢!
    我爸媽和弟弟,女友下星期都去台灣玩,好羨慕!!
    弟弟都是執哥哥二攤,我家依家都一樣,BB弟弟的玩具,衣服,都是哥哥的。
    不過因為氣候不同,哥哥的六個月衫都是夏天的,所以弟弟終於有新衫穿!
    [版主回覆12/10/2012 12:38:18]呢邊啲室內冷氣幾勁下架, 人哋外國入室內除衫, 我哋入室內就着衫架. 細佬永遠都係要執二攤, 不過偶而哥哥啲衫着得太舊都會買返少少新既俾細既.

    ReplyDelete
  9. 為食加菲netnet9 December 2012 at 01:34

    嘩, 好吸引, 帶小朋友出門真係好煩...好彩我一年都無一次...不過最緊要佢地開心就咩煩都唔記得...哈哈...玩開心D呀...
    [版主回覆12/10/2012 12:36:55]今次成個行程都係編啲啱小朋友既節目, 嗰啲咩故宫博物館之類諗都唔駛諗.

    ReplyDelete
  10. S10一件童裝,跟香港的價錢差不多。
    講開你那裡的熱帶天氣,從前學裁剪時,老師曾說過,有同學專誠由星來學造大褸,因為星沒有教這個。
    [靚芒回覆12/20/2012 08:33:17]知識學咗係自己既, 大褸有些技術可以在其他其方應用.
    [版主回覆12/10/2012 12:36:01]香港H&M如果有賣童裝仲會平啲, 不過S$10我都覺得好抵. 但係學咗都唔會有咩機會整啩, 呢邊都冇冬天, 最多都係去旅行時着.

    ReplyDelete
  11. no lah, 我上星期買了件減價童裝, 都要百元呀.
    [版主回覆12/19/2012 19:52:18]我以為香港會平好多添。

    ReplyDelete
  12. 前面那碟小泡菜,夠我吃一碗飯了, 哈哈
    [版主回覆12/19/2012 19:51:58]咁少就夠?

    ReplyDelete
  13. Ayam Panggang套餐連飲品才S$5.5, 都好抵下! 我都係鍾意你個晚餐,多菜,正!
    [版主回覆12/31/2012 15:49:02]兩餐都好抵。個大醬湯真係好正!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...