Tuesday 4 December 2012

同事婚宴


剛過去的星期六可能是好日子, 很多人結婚, 我也一天內參加兩個婚禮.

第一個是早上十一點在教會行禮, 之後是到會自助餐.  很喜歡參加在教會舉行的婚禮, 都很温馨, 花仔花女都好可愛, 也會勾起當日自己在十字架下和Daddy交換誓言的美好回憶.  當年我最在乎, 花最多心血計劃的就是教會行禮那部份, 晚上飲宴我是完全不管的, 都交給Daddy和他的兄弟們去負責.

第二個婚禮是同事的婚宴,  不是在酒店辦, 是在一間叫大上海的餐廳, 我在這邊還是第一次去中餐廳裏的婚宴.

這餐廳叫大上海, 裏面的裝潢也貫徹主題, 很古老上海味道, 台上有駐場歌手和樂手表演.


給客人的小禮物, 一小包的中式餅和一小瓶的玫瑰花乾.




因為是中餐廳, 食物比平常在酒店的飲宴好很多.  總共九道菜, 每道都是分好才上桌, 但侍應們動作很快很專業, 一下子就全分好.



頭盆很有上海特色, 全部都很好吃, 尤其愛那燻蛋.


現在很多新人都不要魚翅了, 環保嘛, 所以這晚的湯是魚肚蟹肉羮.


宫保蝦球, 好味.
 




香蒜煎鱈魚






梓茶鴨, 很有水準, 皮脆得像填鴨, 已經很飽都把整碟KO掉.



鮑魚扒菠菜沒拍下, 沒什麽特別.

芋蓉炸帶子, 實在太飽了, 但不浪費, 挖了中間的帶子來吃.



簡單的蔥油撈麵, 很香, 可惜已經飽到上心口, 只勉強吃了兩口.




甜品也沒拍啦, 就啫喱吧了.

這餐食物真的很好, 客人會吃得開心.  整個婚宴很簡單, 沒有新人致詞, 沒有玩遊戲, 一對新人都是很腳踏實地的人, 沒有浮誇的排場, 就像和朋友去吃頓飯一樣, 很舒服.

新人也很有禮貌的和每個客人打招呼和拍照.  打招呼和拍照很特別嗎? 我們以前可能是指定動作, 但新一代可不一樣啊!  我上次去一間高級酒店的婚宴, 很有排場, 衣香鬢影, 但吃完整頓飯我都還不知道新娘長得怎樣, 因為他們根本沒過來打招呼, 也沒拍照, 我們感覺像搭枱食飯. 

說多了, 反正這次這對新人我是很欣賞的, 踏實也誠懇.



10 comments:

  1. 我也喜歡將食物預先分好的才給客人....
    一天去二個婚宴...好忙一個早一個夜咋~
    [版主回覆12/04/2012 16:44:54]分好一份份幾方便, 唔駛起身夾咁麻煩. 好彩朝早嗰個婚禮十一點開始, 一點幾就走得, 仲有時間帶囝囝哋去學琴同去超市入貨先至去飲夜晚嗰餐, 唔算趕.

    ReplyDelete
  2. 哈哈,我上星期六都係去DD同事嘅婚宴!
    [版主回覆12/04/2012 16:43:09]上星期六好多人結婚呀, 我教會啲朋友都有啲要走兩場.

    ReplyDelete
  3. Luca媽@Azerbaijan4 December 2012 at 15:39

    在香港飲宴的食物都是差不多,沒有新意,以前去飲慣例都會去打底
    一來同人搶食一定無得食,二來食物都沒有睇頭
    真可惜
    [版主回覆12/04/2012 16:42:40]我太耐冇喺香港飲過, 最後一次係細妹結婚, 引象中啲嘢食好多, 多到食唔晒. 點解會有搶嘢食?, 我記得啲菜全部都好大碟架喎.

    ReplyDelete
  4. 食物比較一般擺酒既菜式特別! 好似好好味!
    我都係比較喜歡去中式酒樓飲喜酒多過去酒店!
    [版主回覆12/06/2012 13:14:19]我都鐘意去酒樓多啲.

    ReplyDelete
  5. 11同12月真係好多人結婚呀~~這間大上海不錯喎!!!! 環境都幾好呢~!!! 下..我以為一定會逐圍走過去影相添...我知香港擺酒實會喇...因為敬酒嘛!!! 仲以為新加坡逐圍去影相係正常添...哈...我只參加過兩次新加坡婚宴喳 (包括自己婚宴喎!!)
    [版主回覆12/06/2012 12:05:16]逐枱影相係正常既, 係嗰次我去嗰個大牌啫, 有錢人嘛, 可能覺得逐枱影太辛苦啦, 求其應酬重要嗰幾圍咪夠囉, 請我哋去湊數啫.

    ReplyDelete
  6. 中式飲宴多野食啲呀
    [版主回覆12/06/2012 12:01:55]西式既4-5course已經算豐富啦.

    ReplyDelete
  7. 9道菜,實在很多, 真的吃不完.
    [版主回覆12/06/2012 12:01:20]係囉, 每樣少少都好飽啦.

    ReplyDelete
  8. 我很喜歡簡單的婚禮。 香港的像做show , 好似好假咁。
    [版主回覆12/06/2012 12:00:55]簡單啲好, 好怕去睇人做show 咁.

    ReplyDelete
  9. 大上海,食物比較一般擺酒既菜式特別! 好似好好味!我都係比較喜歡去中式酒樓飲喜酒多過去酒店!
    [版主回覆12/06/2012 12:01:03]可能偏上海菜啩, 但真係好味.

    ReplyDelete
  10. 這樣的婚宴真不錯呀
    [版主回覆12/06/2012 12:00:03]我鐘意佢簡簡單單, 嘢食又好味.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...