Monday 10 December 2012

感恩節和聖誕節聚會

明天下午飛台灣了, 有點緊張, 晚上都睡不好, 一直在夢見自己在收拾行李, 怕囝囝們的東西沒帶齊.

這次旅行所有planning都是由我負責, 老爺手指頭都不用動.  昨天我在收拾囝囝們的行李, 他居然在上網打機. 

我: "你不要打game了, 收拾行李吧."
他: "我的行李很少, 很快就好, 不用那麽快收拾." 
我: "你不可以幫忙收拾囝囝們的東西嗎?"
他: "那一向都是你做的嘛."

然後繼續打機.  氣煞! 

囝囝們現在很期待明天的到來.  昨天本來要去游水堂, 哥哥居然說: "我今天不要去了, 星期二要去台灣, 我怕游泳時着涼, 生病了就不能去旅行."  好好笑!


星期六留學生事工舉行了一個感恩節和聖誕節聚會, 因為要遷就學生們假期回國探親. 所以十二月頭就慶祝聖誕,  

其實很多學生一考完試就立刻飛回家, 所以出席人數不多, 連host family 也只有二十個大人四個小孩.

本來要叫catering (到會), 但人數少, 很難叫, 最後主辦人叫我們每個host family帶一點食物去, pot luck 好了.

我預備了啤酒炆牛肉, 薯蓉和baby French beans.

用了2 kg 的牛腱來煮了一大鍋的炆牛肉, 很受歡迎, 有剩的都給打包拿走.



牛腱切塊後要慢慢煎香, 一次不能煎太多塊.




我以為我的LC鍋夠大了, 但如果把全部洋蔥牛肉都下鍋, 根本就炒不動, 最後還是要用中式鑊來炒.  但要炒那麽多肉也不容易, 炒到手臂很酸啊!


最後下啤酒後再轉回LC, 滿滿的一煲.  不過, 入爐半個小时後發覺汁會溢出, 迫不得已還是要分成兩煲入爐.


1kg的薯仔加鹽, 牛油和淡忌廉做成滑滑的薯蓉, 還有白灼baby French beans. 


除了我預備的食物外, 還有炒米粉, 炒飯, 蝦沙律, 春卷, 客家算盤子, 咖喱雞和外賣pizza.  我沒把全部拍下.  食物很多, 全部都剩, 給學生們打包走.

這晚有遊戲, 有分享, 大家都玩得很開心.  小朋友尤其開心, 因為都有聖誕禮物拿回家.

大家說說笑笑的, 差點忘了還有一盆tiramisu在雪櫃裏, 怱怱的取出分成一份份給眾人, 所以我來不及拍下原貌.  這弟兄做的tiramisu是下重本的, 用了VSOP哩.  小朋友們都用九秒九把蛋糕吞下肚, 我真擔心他們晚上會不能睡. 




啤酒炆牛肉食譜, 請參考 http://www.deliaonline.com/recipes/main-ingredient/meat/beef/beef-in-designer-beer.html



8 comments:

  1. 哈哈, 喝了酒, 不是會好睡點嗎?
    哥哥很聰明呀!
    我很早便給孩子訓練自己收拾行李, 開始時會檢查一下, 現在不用了. 只是回來要清潔污衣的工作.
    [版主回覆12/19/2012 20:02:07]係因為蛋糕除咗酒仲有咖啡,所以驚佢哋瞓唔着囉。哥哥會自己寫packing list,但通常只係寫低佢要帶啲玩具,其他都係要我幫佢執,希望再大少少佢識自己攪掂。

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科10 December 2012 at 15:46

    一家人去台灣玩? so happy!~玩得開心d呢~!!!
    [版主回覆12/19/2012 20:00:23]係呀, 一家四口去玩。多謝你,玩得好開心呀。

    ReplyDelete
  3. Have a great trip! Even if you forget to bring something, you can buy it there
    [版主回覆12/19/2012 19:59:57]多謝你! 但囝囝哋有啲嘢有錢都買唔到,漏咗就大件事。

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria11 December 2012 at 04:36

    小朋友去旅行先緊張個喎. 你都緊張?
    [版主回覆12/19/2012 19:59:21]係唔同既緊張呀,我係怕行程安排,住宿等出問題,又怕帶漏囝囝們的必需品。

    ReplyDelete
  5. 玩得開心啲,呢個啤酒炆牛肉睇見就流口水
    [版主回覆12/19/2012 19:57:49]多謝你,玩得好開心呀。

    ReplyDelete
  6. 博師奶Mrs.blog17 December 2012 at 14:04

    「我怕游泳時着涼, 生病了就不能去旅行」haha~~囝囝真係好細心啊!
    [版主回覆12/19/2012 19:57:33]囝囝真係好好笑。多謝你,玩得好開心,感謝主𧶽我們好天氣。

    ReplyDelete
  7. 去旅行不怕帶漏東西, 最怕帶漏錢, 因為有錢就不怕了..
    [版主回覆12/19/2012 19:56:57]我怕帶漏囝囝們的“布布”(攬住嚟瞓覺嗰塊布)和處方皮膚藥,有錢都買唔到架。

    ReplyDelete
  8. 啤酒炆牛肉, 正! 多谢你分享食谱。 New Year Eve 我就有煮意!
    [版主回覆12/31/2012 15:48:14]煮咗post嚟睇下喎。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...