Wednesday 5 December 2012

和學生吃韓國餐

星期日晚約了Internation host family programme的學生吃晚飯.

因為前一天去了兩個婚禮, 把請學生吃飯這回事忘得一乾二淨, 沒計劃也沒特別買菜.

星期六去完婚宴後, 淩晨才睡, 半夜又醒來睡不回, 第二日朝早又要一早爬起來去教會, 真的累到不行了.

本來是打算草草煮些簡單的就算, 反正才一個男生而已.  但那天姐姐放假, 臨時囝囝們要我煮午餐, 下午再搓了些包包, 之後連站着都能睡着.

於是Daddy說到外面吃, 去West Coast 的Kim's Family Restaurant 吃韓國餐.  難得Daddy肯去吃韓國, 我們都舉腳讚成.

原來那男生也愛吃韓菜, 真好!

這次的十二盆小菜, 好像比上次的遜色一點, 但那黑豆好好吃喔!



叫了和上次一樣的BBQ set, 有牛肋肉, 豬腩肉, 醃的豬肉和幾片菇菇. 當然也是侍應幫忙烤的, 不用自己動手. 因為肉就放在哥哥面前, 大部份給他掃光, 名符其實的食肉獸.




學生想吃韓式pancake, 叫了一碟韭菜pancake, 有很多魷魚, 外脆內軟, 非常好味, 細佬整餐就吃這個.





上次來時想叫蠔湯, 但剛好那天沒蠔, 但這次終於叫得成了.  很大的一鍋, 一人一碗還有剩哩.


湯裏面有很多蠔, 也有些花甲, 花甲很鮮甜, 蠔也不算小, 湯喝得出濃濃的蠔味, 真的很好喝. 



我們就只叫了這三樣再加四碗飯已經吃到好飽了. 這店很奇怪(可以說是老實啦), 每次點菜問侍應: "夠吃嗎?", 別家通常都會叫你再叫多點, 但這裏每次都會說"夠了". 

吃完飯回到家, 快快地洗個澡, 什麽都不管了, 倒下就睡着了, 一睡到天亮, 太滿足了.



9 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科5 December 2012 at 14:35

    韓菜~我比較like 牛肋骨~炆嗰隻~
    [版主回覆12/06/2012 11:59:08]我就鐘意牛肋骨湯.

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文5 December 2012 at 17:45

    好衰架, 引人!!
    [Pandora 香傭講法文回覆12/06/2012 15:57:21]有but 冇咁靚
    [版主回覆12/06/2012 11:58:44]你嗰邊有冇韓菜食呀?

    ReplyDelete
  3. 蠔湯我真係未飲過
    [版主回覆12/06/2012 11:58:27]我都係第一次, 好好味!

    ReplyDelete
  4. 我最喜歡韓食的配菜,各店都各有特色。
    [版主回覆12/06/2012 11:58:14]係呀, 間間啲配菜都唔一樣, 好多變化.

    ReplyDelete
  5. 好耐無食韓菜,好有衝動去食番次
    [版主回覆12/06/2012 11:57:51]你嗰邊多唔多韓國餐廳?

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria7 December 2012 at 06:07

    個男生有冇咁怕羞喇e+?
    [版主回覆12/07/2012 13:51:43]好少少咁囉, 不過食嘢都係唔多, 佢話食嘢要控制, 飽就夠喎. 都係俾Daddy同佢傾, 我同佢都仲好生保咁, 冇咩兩句.

    ReplyDelete
  7. Luca媽@Azerbaijan8 December 2012 at 14:54

    樣樣都好吸引!!!
    [版主回覆12/19/2012 19:55:17]呢間啲嘢食好好味又幾地道。

    ReplyDelete
  8. 我好鐘意食泡菜,正!
    [版主回覆12/19/2012 19:54:53]我知你鐘意食韓菜,泡菜一定啱你啦。

    ReplyDelete
  9. 睇見就想去食,但離我家太遠啦,可能要揸起碼半粒鐘車先到!
    Luyi, 忙時忙,都要小心身體呀! 女人唔夠瞓, 好易老!
    [版主回覆12/31/2012 15:52:28]我啱啱午餐又去食,yum yum! 你嗰邊應該都有好味韓菜館既。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...