Tuesday 13 December 2016

單親媽媽的家常便飯

最近兩個月都無時間寫blog巡blog, 因為:

1. Daddy 11月頭去美國公幹個半月.  Daddy飛的那日是哥哥升中試的最後一科, 本來算鬆一口氣, 但偏偏細佬要開始考試, 我啱啱攪掂哥哥考試, 又輪到督細佬温習. 哥哥考完試日日無所事事只顧住玩, 細佬當然就俾distracted, 放學返到屋企就跟着哥哥玩和睇電視, 要我放工返到屋企先嚟温習. 於是放工後和週末就要開turbo陪温書, 又要自己攪掂屋企所有嘢, 攰到無命.

2. 終於捱到細佬考完試, 又輪到公司有嘢要趕.

3. 趕完公司嘢, Daddy 返到嚟, 兩日後我就同妹妹去首爾玩. 呢兩日間要同裝修公司傾掂裝修項目 (囝囝們的房要油漆和裝入牆櫃), 又係趕趕趕.

4. 去完首爾, 返到新加坡要趕住做公司的年度工作表現評估, 至憎至憎做的. 不過慶幸今年公司份form 簡化咗, 寫少好多.

5. 之後就輪到奶奶的工人姐姐放假返鄉下五個星期, 我家姐姐要過去幫手, 於是囝囝們也要跟着過去奶奶家住, 我就日日要兩邊走. 同時我屋企裝修開始, 要清晒兩個房的物品, 拆和丟咗原先的櫃. 依家裝修攪掂了, 但之前搬出嚟啲嘢仍然一袋袋一箱箱喺廳, 屋企一片混亂.  裝修時地下一定污糟, 我日日返到屋企就要清潔, 洗衫等做到無停手. 星期日晚做都到十點半先停手咋.

多謝你哋咁有耐性睇到呢度.

首爾遊記我會盡快出, 唔會等一年的.

Daddy去了美國時, 我完全體驗到單親媽媽的辛酸.  星期日姐姐放假時, 三母子就食簡簡單單的家常便飯.

油菜, 皮蛋豆腐, 韓式炒豬肉(pork bulgogi) 和用清雞湯加廚餘滾的金菇豆腐湯.


14 comments:

  1. 你囝囝大D~要幫手陪讀~一定忙過我好多呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔同階段有唔同忙法, 細路細個時要分分鐘睇住, 但可以成日玩. 大個啲讀書就無咁痴身, 但要陪讀又要管接送去興趣班補習班之類.

      Delete
  2. 你都安排得好好啦。忙完過聖誕新年會舒服D囉

    ReplyDelete
  3. 唔怪之你失蹤咗一排啦.

    ReplyDelete
  4. 你真係本事,要安排咁多嘢。

    ReplyDelete
  5. 我睇完都覺得累死啦,明白明白。好彩我嘅已經大啦,哈哈哈。。。對不起,唔係幸災樂禍,哈哈哈哈。XXXDDDD jia you!

    ReplyDelete
  6. 考試時期, 少個人幫手, 真係比較論盡

    ReplyDelete
  7. 絕少巡blog 嘅我,見到你咁勁都忍唔住要讚讚你,好super呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...