Thursday 6 October 2016

涼拌珊瑚藻, 珊瑚藻紅棗糖水

我返嚟喇!

今年因為哥哥的升中試, 我日日都要督住佢温書做功課, 所以無時間亦無心機去寫blog. 今個星期終於考完, 我和Daddy都可以鬆一口氣.

不過, Daddy在哥哥考最後一科的淩晨就飛去美國公幹, 今次去一個月!!!  雖然哥哥考完, 但小二的細佬還未開始考呀, 所以我要都十月尾先可以真真正正放鬆.

幾個月前去廣祥泰買伊麵時, 發現有珊瑚藻賣. 我從來未見過未食過珊瑚藻, 只在網上見過, 就買一包來試.

打開包裝時有陣難聞氣味, 不過浸水後就沒有了.  有人叫珊瑚藻做海燕窩, 據說好有營養, 有豐富骨膠原, 但寒涼, 寒底人不宜多吃.

泡浸方法網上有好多資料, 唔詳細講了, 但切記唔可以用熱水浸, 會溶.

第一次整做最簡單的涼拌, 加了青瓜絲, 紅蘿蔔絲和車厘茄, 汁就用鎮江醋, 白醋, 生抽, 鹽, 糖和麻油混合的, 沒一定份量, 按個人口味調較.  撒些炒香白芝麻會更香, 但囝囝們唔鐘意芝麻, 所以無加. 雪凍食, 好清爽, 幾好味.  珊瑚藻本身無味, 一定要靠個醬汁先有味. 這盆時是詩班聚餐時帶去的, 很快被掃光.


浸完的珊瑚藻粗的部份仍然覺得有點硬, 於是只剪了軟的部份做涼拌, 硬點的就留來煮糖水.  基本上珊瑚藻遇熱會溶, 所以凍水落, 水滾加糖就可以熄火了, 所以紅棗我切成片, 可以快點出味.  這糖水口感真的很似燕窩, 唔怪得叫佢做海燕窩.


9 comments:

  1. 真係好耐冇見
    我就覺得麻麻,朋友送左一包俾我,只食過一次。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得OK既, 其實本身都無味.

      Delete
  2. 乜咁快就升中㗎嗱。

    ReplyDelete
  3. 珊瑚藻我覺得好食,未浸發之前個賣相真係麻麻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 樣係麻麻, 不過我覺得朕味難頂啲, 好彩浸完就無味啫.

      Delete
  4. 哥哥咁快考中學?我女家下都報幼兒園喇

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...