Friday 25 September 2015

齋麻油雞, 豆腐韭菜炆火腩

剛發現這篇在倉底一直沒出.

幾個月前的某主日, 牧師講到時提起素麻油雞.  第二日晚餐就買來素雞試做, 其實我沒煮過沒食過真正的麻油雞, 只是上網看看別人的做法, 再憑感覺煮.  成品味道也不錯呢, 連薑片都好好味.  只是這邊的素雞偏硬, 切薄片再炆都仍覺太煙韌.


素雞始終是齋, 騙不了囝囝們, 要多煮一樣肉.  有沒有人可以告訴我為什麼豆腐炆火腩 = 男人的浪漫?  哈, 我家老爺不愛吃火腩, 怪不得一點也不浪漫.



10 comments:

  1. 豆腐炆火腩,小朋友都鍾意食,點解爸爸唔食呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有皮有骨有肥肉佢都唔鐘意架

      Delete
  2. Replies
    1. 遲咗回添, 但我知你中秋節過得快樂的.

      Delete
  3. 豆腐炆火腩 ~!!! 我都唔明點解叫男人嘅浪漫呢~!

    ReplyDelete
  4. 原句係「豆腐火腩飯,男人的浪漫」呀,出自電視劇,劇情講男人去茶餐廳時好鍾意叫豆腐火腩飯,反而女人好少咁做,主要係形容有啲事同習慣,係男人嘅情懷同情意結,女人唔會明白。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來如此, 我終於明白啦, 你解釋得好詳細.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...