Tuesday 28 July 2015

關東煮 oden, 壽喜燒 sukiyaki

一向都好鐘意食關東煮, 某日在超市見到有一盒盒的現成關東煮料, 就買一盒來試試.

盒內有調味包, 但我沒用, 自己煮了鍋昆布柴魚湯底, 好魚味的, 再加日本醬油, 味霖和糖調味, 就己經好好味了.

除了白蘿蔔, 現成關東煮料(獅子狗卷, 日式魚蛋等), 我還加了蒟蒻, 春菊和蛋. 沒看火, 蛋烚過頭了. :p

我自己覺得好好味, 但只有細佬棒場, Daddy和哥哥都沒興趣, 原來Daddy根本不知道什麽是關東煮.


兩個星期後又突然懷念昆布柴魚湯的味道, 於是又煮了一鍋加醬油味霖等調味用來做壽喜燒.  圍在一起烚下烚下就是豐富的一餐, 食到最後白蘿蔔把湯的味道都吸收了, 勁好味.


失踪了一陣子, 讓我來交待一下.  今年細佬上小一後, 放工要同時幫哥哥和細佬温書check 功課, 感覺時間不夠用.  而且今年又多了一個事奉岡位, 一個星期七日根本就沒有一天是空閒的.  所以這blog 就給冷落了.  我會盡可能update , 有空也會去巡 blog 探你們, 只是可能沒辦法常留言.

上星期四晚至星期六和參加了一個合唱指揮營, 每日都早出晚歸, 好攰好攰, 到今日都仍然未回復元氣.  不過, 真的學了很多, 學習過程也很享受, 辛苦點也值得.

報名這指揮營時真的算是憑信心, 因為知道Daddy這時期會出trip, 但逢星期五晚囝囝們要去中文補習班, 星期六細佬要學琴, Daddy 不在, 誰帶他們去? 先報了名才打算了, 最後兩位朋友仗義相助, 幫我接送他們去上堂. 

20 comments:

  1. 媽媽辛苦了!加油啊~

    ReplyDelete
  2. 要注意身體,不要累壞喔

    ReplyDelete
  3. 我都係最近先知關東煮,不過都未食過。

    ReplyDelete
  4. 忙歸忙,要注意身體呀!

    ReplyDelete
  5. 合唱指揮-- how wonderful, it will be such a good ministry too besides your choir .

    ReplyDelete
    Replies
    1. still learning, will be conducting for the first time next week

      Delete
  6. 細佬o既温書check 功課out source卑哥哥做啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢自己都攪唔掂, 點out source 俾佢吖.

      Delete
  7. 阿女出世後~我都少咗打BLOG~!真係好忙呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有小朋友後好多嘢都會唔同, 要一段時間適應.

      Delete
  8. 噢﹗你的時間表真是很充實呢﹗不過,忙得開心最要緊,注意健康啊﹗加加油呢﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 忙小朋友, 忙事奉, 係會忙得開心既. 多謝關心, 會多休息.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...