Thursday 23 July 2015

奶奶生日快樂!

奶奶星期日生日, 但Daddy星期六便要出trip, 所以和姑奶們提前上星期五(這邊的公眾假期)出外食飯慶祝.

因為Daddy出國了, 奶奶星期日就沒跟我們去教會.  於是去完教會我就帶囝囝們去奶奶家唱生日歌切蛋糕.

現在越來越少焗蛋糕了, 一來忙, 二來家人都吃膩了, 沒人棒場就懶得做. 基本上一年只做三個蛋糕吧, 囝囝二人和奶奶的生日蛋糕.

買了本彩繪蛋糕書很久很久, 一直提不起勁去試做.  終於將第一條彩繪蛋糕送給奶奶, 選了最簡單的心心圖案.  疏於練習, 不大美, 但誠意搭夠.


 奶奶有孫仔們陪過生日, 好開心.

哈哈, 經典萬壽無彊碟, 奶奶家的小碟子就只有這款.

俏俏話:
還好我們去找奶奶, 姑奶們因為之前已食過生日飯, 正日都沒去探奶奶.  奶奶見到我們應該有點驚喜吧.

10 comments:

  1. 你做的蛋糕很漂亮,祝你家奶奶生日快樂!身體健康~

    ReplyDelete
  2. 祝你奶奶生日快樂!

    ReplyDelete
  3. 生日快樂身體健康!!!
    唔係呀, 卷卷都好靚呀!!! 彩繪... 其實我唔知係咩... ^_^
    其實呢D碟我以前唔鍾意, 而家開始覺得唔錯... 返香港都會心大心細好唔好買D返來...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝! 彩繪即係好似畫畫咁, 畫完圖案再焗, 咁蛋糕上面就有圖案.
      呢啲碟好懷舊, 依家都好少見. 我就想買雞公碗.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...