Wednesday 4 March 2015

初五打邊爐

明天就十五了, 又過完年了.

一連煮了幾日, 初五剛好是星期一, 不煮了, 打邊爐吧.

但臨時要打邊爐也有些難度, 因為超市新年期間仍未添貨, 貨架上很多都空空的, 好像打完扙一樣.  初四下晝去了兩間超市都找不到墨魚丸, 初五星期一超市也沒新鮮蔬菜賣, 好彩雪櫃仍有些少存貨. 新加坡的街市逢星期一休市, 因為批發商亦休息不發貨, 所以攤販沒貨入也要休息. 所以每逢星期一就算去超市亦難買到靚菜, 有的都是快爛的.

東湊西拼總算有肉有魚有菜, 連團年飯時剩下一小截的蓮藕也切片充場面.
 很久沒打邊爐,囝囝們吃得很開心哩, 最重要他們可以自己"煮", 特別覺得好味.

12 comments:

  1. 我好耐冇打邊爐~~烚下烚下~又傾下計咁~好開心呢~
    小朋友有得食~有得烚~仲開心~哈~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係一年先打一兩次,我老公唔太鐘意烚下烚下,要佢郁手太麻煩,啲細路就最開心。

      Delete
  2. 我已經兩年冇打過邊爐lu.....一直冇機會....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 揾日打下啦,王子鐘意鐘意呢?

      Delete
  3. 蓮藕打邊爐..好食架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一次咁食,幾爽幾好味喎。

      Delete
  4. Replies
    1. 其實呢邊打邊爐啲食物都係同港式差唔多。

      Delete
  5. 我都鍾意打邊爐架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鐘意打邊爐因為我唔駛煮。

      Delete
  6. 我個女打邊爐最愛丸類, 無丸不歡!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我屋企三仔爺都鐘意,食丸丸都食飽啦,我就寧願食海鮮同菜。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...