Tuesday 3 March 2015

初三小組團拜

初三小組來我家團拜, 其實就是聚餐.

因為是星期六, 又是初三, 很多組員都要陪家人食飯拜年等, 於是今年很少人來我家, 只有五大三小, 加上我們一家四口才七大五小. 

人少我也煮少一點, 不想有剩菜了. 簡單的六餸一湯, 白飯任裝.



色彩繽紛的三色椒炒帶子, 他們說好吃, 不過我怕過敏不敢吃. 團年飯時沒介口, 帶子鮑魚大蝦等都照食, 初二就覺得嘴唇有點乾和痛, 所以還是安全為上不要吃海鮮.
開年飯時剩下的燒肉, 用來煮了冬菇蠔豉炆火腩, 超正!
蟹肉蛋白扒生菜. 
韓式滷豬手, 其實只是普通滷元蹄, 起了肉, 配上生菜, 辣椒, 蒜片和韓國辣醬來吃. 
香茅燒雞, 買了一隻大雞(2kg), 只斬了半隻出來也吃不完.
最後當然有我自製的蘿蔔糕, 芋頭糕.
湯是初二煮過的粟米魚肚羮, 做法太簡單了但又非常美味, 所以初三再煮.


16 comments:

  1. 蟹肉蛋白扒生菜 << 想學點煮!!! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好簡單架咋。急凍蟹肉用胡椒粉和油醃一陣再過水去腥味。菜用油鹽水烚熟,上碟。燒熱鑊,落油,爆香蒜蓉,加蟹肉炒勻,贊酒,加些清雞湯和適量水,試味,有需要就加些少鹽,轉慢火煮一陣以確保蟹肉全熟。轉中大火,落豆粉水勾芡,最後才加入蛋白推勻,即可扒在油菜上。

      Delete
  2. Replies
    1. 今次都唔算好豐富,不過夠食又食得開心。

      Delete
  3. 連煮幾日真攰呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,所以之後幾日我都唔煮,交返個廚房俾姐姐。

      Delete
  4. Replies
    1. 中國人聚埋一齊都係離唔開食架啦

      Delete
  5. Replies
    1. 今次算煮得少,不過都夠食有餘。

      Delete
  6. 好多嘢食呀~個三色椒炒帶子好靚~賣相好吸引~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個三色椒帶子好咊,早知煮大碟啲,好似細碟咗啲,好快就清晒。

      Delete
  7. 閒閒地都六餸一湯, 好犀利呀.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...