Wednesday 8 October 2014

排骨臘腸煲仔飯, 椰子雪耳雞湯

這兩個星期Daddy去了美國, 姐姐現在減肥不吃晚餐, 每天晚餐就只有我和囝囝們三人吃, 所一切從簡.

上星期三在同事佛教婚禮吃了全素午餐, 整個下晝都肚餓, 晚上決定報仇, 煮了一大煲的排骨臘腸煲仔飯.  排骨的份量比平常的多, 哈, 我真的不能吃齋的!

那晚鋼琴老師來教琴, 也一齊吃晚餐.  白飯吸收了肉汁和臘腸的油香, 再加入煲仔飯豉油, 勁好味, 兩個大人兩個細路成餐就只顧着扒飯, 食完飯才記得有碟油菜. 


還煲了椰子雪耳雞湯, 又甜又潤.

20 comments:

  1. 用LC整煲仔飯好香呢!我只係整過一次,因為唔食飯焦所以覺得有點浪費。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我囝囝哋都唔食飯焦架, 所以我煮既煲仔飯係無飯焦, 似蒸飯多啲.

      Delete
  2. 全素真係快餓啲,王子帶素lunchbox要大份啲先夠

    ReplyDelete
  3. 做臘腸煲仔飯,條臘腸唔好切呀,否則D油就漏哂落D飯到,好肥架。 我地呢排凍,我都正想煮一煲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啲臘腸之後都係食埋落肚, 啲油喺飯度定喺臘腸裏面都無分別啦, 都係咁肥架啦. 所以咁大煲飯先至用咗兩條臘腸咋.

      Delete
  4. 臘腸煲仔飯~~真係好吸引~香港涼咗D~等我搵日整黎食先~!

    ReplyDelete
  5. 我都係不能食素,偶爾淨食菜或沙律,過一陣個肚就打鼓咁聲喇。

    ReplyDelete
  6. 見到你煲咁正嘅煲仔飯,又挑起我條食飯筋,哈哈 :)

    ReplyDelete
  7. 我都好喜歡煲呢個椰子雞湯。

    ReplyDelete
  8. 煲仔飯好正呀, 睇到都想食.
    姐姐一日食一餐得唔得架.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 姐姐有食早午餐架, 下晝肚餓仲會食下午茶(餅乾, 麵包, 甚至剩菜剩飯)添, 只係夜晚嗰餐唔食咋.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...