Tuesday 25 September 2012

新學生

上星期為了Daddy的生日, 我放棄每個星期一次的gym和其他本來要做的事.

以為星期五後我就有自己的時間了, 那知道Daddy又來一招先斬後奏, 約好了新年度的host family programme學生才告訴我.

本來星期六, 要帶囝囝們去學琴, 學珠心算, 買餸, 去超市入貨, 現在又要晚上請客, 整個星期六就泡湯了, 為什麽不可以先問我一下才請人呢?

今晚我要帶小組查經, 我通常都會預早幾日開始預備, 可以搜集多點資料嘛, 但因為星期六要請客, 星期日在教會又忙了一整天, 害我昨晚臨時抱佛腳, 唉!

心不甘情不願的情況下, 菜也不會煮得太好啦, 煮的時候心裏又煩燥又納悶, 幾時才可以有時間讓我預備查經資料呀? 

平常家裏都不會煮(煮過一次啦)回鍋肉, 一廂情願以為中國來的都會喜歡吃.   結果兩個學生都是北京來的, 對這菜興趣不大, 浪費我的心血. 到底北京人除了北京填鴨和饅頭外, 還會吃什麽菜呀?  其實這次煮得很好吃, 腩肉片炒到金黃色, 肥油都逼出來, 吃起來很爽口哩, 加了甜麵醬和辣豆辦醬, 很惹味.



很清淡的杏鮑菇扒生菜, 兩大個生菜全清掉, 可能學生們平日都要在外用餐, 菜吃得少, 所以都特別愛吃青菜吧.




我最拿手的粉絲蝦煲, 今次居然失手.  新買的粉絲很奇怪的不怎麼吸水, 用一向的份量出來是水汪汪, 沒法子要再額外勾芡, 蝦就煮得老了.  不過, 學生們卻覺得這道最好吃, 他們沒吃過好吃的哩.



求其煮的花雕酒焗蜆.




還有天山雪蓮果排骨湯, 很好喝, 天山雪蓮果用來煮湯是有一種特別清甜的味道.  女學生超愛喝, 但那新來的男同學就不習慣喝老火湯, 一碗都沒喝完.



來了新加坡四年的女學生這餐吃得很開胃, 但那新來的男生可能真的不習慣, 看他整頓飯好像吃不下嚥的樣子.

飯後有我家的親善大使來娛賓.




10 comments:

  1. 下次叫佢地點菜, 便會容易D煮。 你已經好叻, working mum 還要做咁多其他事。
    [版主回覆09/28/2012 11:39:40]係, 下次問定先, 唔駛傷腦筋.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria26 September 2012 at 03:14

    係咪個男生怕羞咋??
    [版主回覆09/28/2012 11:38:48]可能係啦, 呢個似乎好慢熱, 要花啲功夫去溝通.

    ReplyDelete
  3. 以前二少爺有個北京嚟嘅女朋友,我煮瑤柱比佢食,佢話未食過喎!
    [版主回覆09/28/2012 11:38:21]我以前煮親俾中國嚟既朋友, 佢哋都係唔知咩叫瑤柱架. 所以我都唔會特別煮咩山珍海味嚟招呼佢哋, 因為煮咗佢哋都唔識欣賞.

    ReplyDelete
  4. 可能第一次見, 生保呀~
    [版主回覆09/28/2012 11:36:55]可能係啦. 之前三個女生都好快熟絡, 第一之見已經好好傾, 又同囝囝哋玩得埋, 呢個似乎要花多啲功夫.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科26 September 2012 at 11:01

    男生怕羞呢~~~~
    [版主回覆09/28/2012 11:36:45]可能係啦. 之前三個女生都好快熟絡, 第一之見已經好好傾, 又同囝囝哋玩得埋, 呢個似乎要花多啲功夫.

    ReplyDelete
  6. How do M n N take to the new guy student?
    [版主回覆09/28/2012 11:36:12]個男生比較慢熱同似乎唔係太keen on 小爱, 所以囝囝哋都係同啲女生close啲.

    ReplyDelete
  7. 所以話Luyi 靚女本事高,臨危而不亂,應付自如!
    俾著我就暈低!
    [版主回覆09/28/2012 11:32:23]咁讚我我會面紅架. 我呢啲邊叫本事吖, 我見你都有煮俾大班朋友食啦, Sophie先至係本事嗰個, 我真係望塵莫及.

    ReplyDelete
  8. it used to be the same my husband -- he invited his friends to our home without asking me first, or sometimes, he just came home with several of his friends without prior notice!
    I have told him many times not to do that, now, he does not.
    The boy from Beijing: did you ask him exactly what he wants to eat?
    [版主回覆09/28/2012 11:30:43]我老公好多請人返屋企既, 費事話佢嘞.
    第一次見冇問佢想食乜呀, 或者下次問.

    ReplyDelete
  9. 好好餸呀
    [版主回覆09/28/2012 11:29:38]都係家常菜啫.

    ReplyDelete
  10. 我都想你家的親善大使來娛一娛我呀....哈哈....
    [版主回覆09/28/2012 11:29:19]你下次過嚟我派佢出馬.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...