Wednesday 19 September 2012

飲茶@阿一

又是另一餐生日飯, 這次是同事請你, 答謝我為他做了生日蛋糕. 

到最靠近公司的阿一海鮮酒樓 (Ah Yat @ Jurong Bird Park)食午餐, 這裏的點心星期一至五是半價的 (其實可能只是把價錢提高再打折而已, 令人感覺便宜, 但事實半價後也真的蠻便宜的).

這天想食燒臘, 叫了一碟三拼, 很貪心哩, 有燒肉, 叉燒和燒鴨, 本地標準算不錯了.





招牌腸粉, 好味.



非叫不可的帶子餃.



居然有鵪鶉, 細細隻的椒鹽鵪鶉, 真的很迷你.  雖然外表看來好像很乾, 但吃裏面的肉還有肉汁的, 也很夠味.



鮮竹卷, 不知道就是喜歡蒸的, 不愛炸的.



還有一籠燒賣, 兩個人吃到捧着肚子.

嘻嘻, 一個蛋糕換一餐, 很划算喔!

謝謝大家的關心, 心情已經大致好轉, 明天會更好!


6 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria20 September 2012 at 02:43

    咁整多d蛋糕
    [版主回覆09/24/2012 14:24:14]唔好喇, 整蛋糕都好多功夫架.

    ReplyDelete
  2. 兩個人食真的很滿足啊
    [版主回覆09/24/2012 14:23:50]仲要非常飽呀.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科20 September 2012 at 11:17

    叉燒好似唔錯咁喎
    [版主回覆09/24/2012 14:23:35]都合格既.

    ReplyDelete
  4. Belated happy birthday, all the best.
    [版主回覆09/24/2012 14:23:26]謝謝你.

    ReplyDelete
  5. pasar malam 有鵪鶉
    [版主回覆09/24/2012 14:23:16]嗄, 邊度pasar malam呀? 煮好定生架?

    ReplyDelete
  6. D燒味好似唔錯喎!
    呢D咪叫你對我好,我對你好囉!
    [版主回覆09/24/2012 14:22:51]啲燒味都OK既.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...