Wednesday 23 June 2010

港式麥包

終於整咗喇!

見到其他blog友都整咗, 我上個月就買罐黑啤諗住整, 但拖拖吓到星期日先整.

多得Mommy Dearest提我, 糖量加至60g, 不過我都仲覺得可以再加多啲會仲似响香港食到既味道.

一出爐daddy見到, 問我黑忟忟既係咩嚟架, 我話係黑啤提子包, 佢就好開心話要食, 即時拎一個嚟食.  佢好少可對我整既嘢咁踴躍, 今次應該係因為有提子, 佢係好鐘意食提子包的.  食完仲叫姐姐包起兩個俾佢第二朝帶返工做早餐添.




食譜出自如月.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...