Thursday 20 April 2017

韓國大醬炆枝竹排骨

Daddy 出差後, 我日日要自己自掂兩隻馬騮, 好攰呀!

細佬還好, 哥哥就真的讓我很頭痛.

星期二朝早, 因為哥哥, 我牙未刷, 面未洗, 頭未梳就衝出門.

哥哥學校規定每星期二要打呔. 六點廿分我突然醒起是星期二, 即刻想提醒佢, 點知佢已經出門, 於是就叫姐姐將條呔拎去巴士站俾佢. 再打手機叫佢唔好上巴士住.  幾分鐘後, 佢就出現喺門口, 喊晒咁問姐姐喺邊.  懞查查的姐姐唔知係咪去錯第二個巴士站, 又無帶手機, 唯有叫佢落樓下, 等姐姐行返嚟.  我就嗱嗱臨入房拎銀包, 手機, 鎖匙, 叫細佬拎書包着鞋出門, 打算叫細佬自己在樓下等校車, 我就去巴士站揾姐姐, 再開車送哥哥返學(驚搭巴士會遲到). 好彩姐姐都醒目, 識得行返轉頭, 我落到樓下就見到佢, 即刻鬆一口氣.  開車送哥哥去學校, 回到家才梳洗換衫返工.

呢次係我平生第二次未刷牙, 未洗面, 未梳頭出門, 第一次都係因為哥哥, 佢歲幾時發好高燒, 半夜送入醫院.

Daddy改早咗機票, 星期日朝早就返到.  太開心啦.

見到EE用韓國大醬煮餸, 我又跟, 用來炆枝竹排骨, 好好味呢, 只用了大醬, 冰糖就好夠味.

新買的22cm 黑咪已經成為我的至愛, 太太太好用了, 大細剛好, 窩底弧度用來炒餸好就手, 煎嘢又唔痴底, cool mint顏色又靚, 教我如何不愛它呢?



做法: 先煎排骨, 然後原鑊(黑咪)加少少油爆香薑片和蔥頭, 加大醬, 灒油, 排骨回鑊, 兜勻, 加適量水和冰糖, 加蓋炆半個鐘, 再加浸軟枝竹繼續炆至排骨和枝竹都夠腍, 原煲上枱.

11 comments:

  1. 哈哈,小朋友係咁啦,上左中學就會好啲。
    你煲枝竹排骨好吸引。

    ReplyDelete
  2. 畀番個責任哥哥嘛,佢唔記得咪由佢囉.經過教訓佢一定會啲嘢上心好多嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想, 不過, 已經唔係第一次唔記得戴呔啦, 我驚佢會被記過呀.

      Delete
  3. 妳令我諗起以前Babe Dearest, Sonny Dearest 令我心跳嘅時刻,哈哈哈哈 XD!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你就甩咗難好耐啦, 我仲有好多年呀

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...