Tuesday 21 February 2017

可愛廚房小物

農曆新年後Daddy臨時被派去美國公幹, 去了兩個星期, 昨日終於回來了.

每次Daddy去美國, 我都會上網看看有什麽可以叫他買.  今次就在Amazon看了一些很可愛的廚房小物, 訂了寄去美國朋友家再轉交給Daddy帶回來.

都是Tovolo的silicone (矽膠)廚房用品.  左邊的鑊鏟是特地買給囝囝用的, 因為他投訴我現有的好難用.



話說兩個星期前, 我和細佬去shopping, 在百貨公司的廚房用品部見到這盒可愛的東東, 立刻拎起睇睇, 原來是用來放在煲邊防止滾瀉的.  有衝動即刻買回家, 但要差不多S $20, 貴了點.  諗諗曾經在Amazon 買過Tovolo 的產品, 於是回家就上Amazon揾, 果然平一倍.


係咪好得意呢?  我和囝囝們都覺得羊咩咩是最可愛, 可惜太白雪雪影相影唔清楚.

在Amazon又見到這款trivets (煲墊), 好得意, 又買來玩. 一盒有八個, 的的骰骰但又真的有用.  那個盒才不到三吋直俓, 比起平時用開的煲墊會慳位好多. 我一口氣買了四盒, 因為四盒才US$13, 一盒就賣幾乎八美金, 當然買夠一set四盒啦, 用來送人都好.


試了用來墊煲, 好穏陣.  這張相裏的只是隻茶杯, 其中一隻trivet未放好.


Daddy還買了一大堆衫褲給囝囝們, 而我就只有兩盒朱古力, 太行貨了吧, 哼!

那盒朱古力就是第一張相裏右下角那盒心型的. 我唔鐘意食朱古力的, 點解買朱古力俾我呢? 有人話重點唔係朱古力, 而係個盒, 因為有猫猫喎. 分明就狡辯啦!


14 comments:

  1. trivets 好得意, W咁偏心㗎,哈哈哈.

    ReplyDelete
  2. 佢係咪唔識買嘢俾你呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢話我次次嫌三嫌四, 所以除非我自己揀咗叫佢買, 佢都好少自己出主意買嘢俾我.

      Delete
  3. 送個心俾你喎,仲唔快啲收貨。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係咁易食咗一粒朱古力, 好俾面架啦.

      Delete
  4. Replies
    1. 咁得意, 煮嘢都煮得開心啲.

      Delete
  5. Replies
    1. 係呀, 每次拎上手都覺得開心.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...