Friday 27 January 2017

賀年食品

今日年三十, 先同大家拜年.

新年快樂!
萬事如意!
財源廣進!
身體健康!
心想事成!
步步高升!


今日仍然要返半日工, 所以團年飯一切從簡, 照新馬傳統食打邊爐算了. 

每年農曆新年前都好忙好忙, 淨係買餸都要走幾轉先買得齊.  年年都同自己講不如簡簡單單算啦, 唔好攪咁多. 但係最尾都係整呢樣整嗰樣, 都係晚晚唔夠瞓先安落.

今年我終於整好鳯梨酥過年了, 不過只整了一小罐, 只夠自用.  過咗年先再做來送人.  


炒菠蘿饀時, 開油鑊炒蝦片.  既然開了油鑊, 索性炸多樣嘢, 於是就整笑口棗.  第一次整, 都有爆開口, 都幾靚.  哥哥即日食讚好味, 不過隔咗夜就唔脆了.  我諗我加太多水來搓好粉糰, 下次再試.

網上見到Zoe的鹹蛋黃曲奇, 好易整, 又整了兩大盆.  做成細細塊的, 好好味, 可以一塊接一塊食唔停.


星期一晚上整的, 鋼琴老師教完囝囝們後, 貪得意用牙籤劃花, 又幾靚喎.

最後當然有蒸糕bell啦, 蘿蔔糕加芋頭糕, 年廿八晚蒸到成十一點先蒸好, 攰爆. 蘿蔔糕和芋頭糕都是自用和送奶奶的, 所以唔會加蔥, 芝麻等在上面裝飾.

仲差年糕未整, 晏啲有時間就整埋啦.

14 comments:

  1. 祝雞年大吉~哈~~我都係整咗少少食品應下節咋~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 祝你雞年行好運! 囡囡快高長大!

      Delete
  2. 祝你一家雞年平安!
    嘩,你都好勤力呀

    ReplyDelete
  3. 你都好勤力呀
    祝新春快樂,🎉,心想事成

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來唔諗住整咁多, 但整下整下又整咗咁多樣.

      Delete
  4. 祝大家雞祥如意~. 聞雞起舞慶新年、金雞報喜拜早年、大雞大利過好年!

    ReplyDelete
  5. 新年快樂 身體健康 孩子學業進步 敬神愛人

    ReplyDelete
  6. 我整左幾次鳳梨rolls才夠送禮,Babe Dearest 嘅同事還要多啲,想我再做多啲,嘩,當然唔好啦,好攰。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好佩服你年年整咁多. 我頂晒籠整俾美國朋友咋. 啱啱佢返嚟做嘢, 整咗罐俾佢, 佢返去就即刻同其他新加坡人聚餐時開嚟食, 佢話佢囡囡唔捨得俾人食喎, 靜靜雞收起兩盒, 淨係俾佢開一盒喎.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...