Thursday 19 May 2016

蟲草花茶樹菇湯

某日正在煩惱要煲咩湯, 剛好去對面超市買嘢時, 見到有茶樹菇賣, 就煲茶樹菇湯啦.

上網見人加蟲草花粟米一齊煲, 我照跟, 於是就煲了煲好清甜的蟲草花茶樹菇粟米紅蘿蔔湯.

網上都是煲排骨或豬肉, 但我那晚還炆了牛筋腩, 不想一餐食太多肉, 於是用雞殼來煲.  還加了南北杏, 蜜棗和薑來煲, 湯真的好甜好好味.

不過, 茶樹菇煲了兩個鐘仍然有點硬, 煲前浸了十分鐘左右.  係咪應該到浸耐點才煲呢?



今個星期好忙好攰, 偏頭痛又發作.  因為Daddy又出trip了, 我一個對兩隻馬騮, 還要接送去補習, 要睇功課, 要買餸, 我完全沒時間做自己嘢.


12 comments:

  1. Replies
    1. 呢位姐姐好鈍架, 我唔敢俾佢自己去買.

      Delete
  2. 茶樹菇真係比較實淨,我習慣用熱水浸+浸耐啲,或者會先煲一陣,焗下佢,再放其他湯料一齊煲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝指教, 下次都學你咁用熱水浸.

      Delete
  3. 我未煲過茶樹菇,下次浸耐少少啦

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 佢好鈍架, 同佢講啲嘢食英文名佢好多時都唔明, 點叫佢買喎.

      Delete
  5. 蟲草花真係好食,反而我唔係幾鍾意啲茶樹菇嘅味,W幾時回來?好彩明日週末XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...