Friday 6 May 2016

四寶河

冰箱裏還有兩包上次朋友由香港幫我帶回來的魚皮餃, 於是星期六就煮了四寶河做午餐.

兩個囝囝都不愛食湯麵, 所以我邊煮他們邊投訴.  不過抗議無效, 因為我真的好想食四寶河.

以前我每次回港都會嚷着要食雲吞麵, 爸爸都會帶我去西洋菜街(近花園街)的一間粉麵店食. 本來要食雲吞麵, 但我最後都會點四寶河, 然後"偷食"爸爸媽媽的雲吞麵. 自從爸爸回天家後, 我就沒再食過四寶河, 而那家麵店好像已經結業了.


所以四寶河除了好味外, 對我來說還有更深的一層意義.


湯底用江魚仔來淆, 還學麵舖用湯匙裝了冬菜和蔥花.  本來的四寶變成五寶, 因為哥哥不喜歡食魚蛋, 所以要加牛丸.  可惜那天買不到新鮮河粉, 用了乾河粉, 質感似米粉多點.


14 comments:

  1. 我見麵店四寶河有紫菜,反而沒有魚皮餃。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我本來都諗住加紫菜, 點知原來屋企無晒.

      Delete
  2. 你哋啲丸丸睇落都唔錯喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊好多肉丸賣架, 都幾好味架.

      Delete
  3. 抗議無效我以為會罷食添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家仲細無可能罷食, 以後大個啲可以自己出街就可能會罷食啦.

      Delete
  4. 小朋友都喜歡吃炒麵。我自己獨我湯麵,意粉都係要有湯最好。

    ReplyDelete
  5. 邊煮邊投訴!哈!我好期待個女大咗會咁互動

    ReplyDelete
  6. 我冇咩香港食品會好掛住,但係丸類食品係我久不久會想食嘅...河粉亦是。我好想食魚旦和牛丸,呢度冇。泣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本啲丸丸又真係好唔同味既, 不如試下自己打, 唔難架.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...