Thursday 15 October 2015

兩款蒸勝瓜

又一篇倉底貨出場, 因為最近好懶上相.

我好鐘意食勝瓜的, 覺得味道好清甜.

勝瓜我會用來炒蝦仁或滾湯, 但懶惰時我會選擇蒸.

富貴些少的有瑤柱蒸勝瓜, 瑤柱浸軟撕成絲, 和勝瓜一齊蒸, 最後淋熟油豉油就又靚又好味.


惹味少少就用XO醬蒸, 都好好味架.






依家囝囝們一個小五一個小一, 兩個都一定要我陪温書, 偏偏就不要Daddy陪.  放工回家, 一個要我陪温數學, 一個要温科學, 我不會分身術呀!

他們要到十月尾才會完成所有測驗和考試, 我要再多兩個幾星期才可以脫苦海呀!  嗚嗚嗚....

9 comments:

  1. 勝瓜真係唔錯,兩碟都好吸引呀!

    ReplyDelete
  2. 不要Daddy陪,係咪因為Daddy嚴呀??

    ReplyDelete
  3. 勝瓜我都非常喜歡呢,每年回港都必吃,可惜小朋友麻麻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實全家得我一個人鐘意食, 啲小朋友唔肯食.

      Delete
  4. 哈~小朋友幾時都係痴媽媽多過爸爸尼~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...