Thursday 8 November 2012

細佬幼兒班表演

上星期四細佬學校辦了一個小型concert給N1 (豆豆班) 和N2 (即香港K1)的小朋友們表演, 邀請家長們去觀看.

往年學校只有K2 畢業concert, 今年是第一年辦N1&N2 concert, 只在學校裏的小禮堂裏舉行, 座位都是同一高度, 所以要影相是非常難, 要把相機舉到很高才可以.

兩個星期前, 班主任打電話告訴我細佬被選上在開始表演前在台上作介紹.  我聽到真的不敢相信, 我那平常有點害羞的兒子夠膽站在台上講話嗎? 更讓我擔心的是要用中文(普通話)來講的.

但細佬上台拿起mic開始講時, 我為我兒子感到很驕傲, 他很自信很流利的把要說的一字不漏的說完, 還一直微微笑的, 很捧很捧呀! 




老師幫每個小朋友化妝set 頭, 很有型, 細佬上台的一刻我幾乎認不出那個是我的兒子, 直至他拿起mic 我才能確認.


表演得很賣力喔!


看得出細佬很享受這次的表演, 到最後所有小朋友大合唱時, 他還是笑着的投入表演.






老師給每個學生一包Pocky作奬勵.



差一年真的差很遠, 這些豆豆班的小朋友上到台都好像很迷失的樣子, 有些會跳有些在發呆, 怎至有人吮手指, 不過全部都很可愛.


另一豆豆班, 其中一個小女孩邊跳邊想哭.



看小朋友們表演真的很開心, 全部穿起舞衣都超可愛.

細佬這次表現那麽好, 表演完就帶他去吃過午餐才送他回家 (我和Daddy下午還要上班). 

貪方便選了家對面的Megumi.  叉燒拉麵, 普通.








Today's special 的加州卷, 不錯.



細佬要吃炒麵, 所以Daddy叫了這碟, 我沒試, 但囝囝吃得很開心, 應該是還好吧.



11 comments:

  1. 細佬好叻呀~~~滿臉自信又可愛呢!!!
    [版主回覆11/12/2012 16:50:59]今次好醒目, 好抵讚呀!

    ReplyDelete
  2. Luca媽@Azerbaijan8 November 2012 at 20:01

    看到孩子在台上表演,作為媽媽的一定很感動呢!好叻叻呀細佬!
    [版主回覆11/12/2012 16:50:44]係呀, 好感動, so proud of him!

    ReplyDelete
  3. 仔仔 gel 左頭更加可愛!
    [版主回覆11/12/2012 16:50:20]仲化埋妝添, 好鬼得意.

    ReplyDelete
  4. 細佬好有型啊~
    [版主回覆11/12/2012 16:49:56]係呀, 我都覺得.

    ReplyDelete
  5. 細佬好叻呀
    [版主回覆11/12/2012 16:49:42]今次真係好醒目, 好抵讚.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科9 November 2012 at 15:00

    細佬個頭set 得好行喎!~~
    [版主回覆11/12/2012 16:49:22]老師噴好多hairspray 呀.

    ReplyDelete
  7. Good show!
    Your son still likes to eat noodles :)
    [版主回覆11/12/2012 16:49:00]佢好專一, 仲係鐘意食麵, 不過有時都話要食炒飯.

    ReplyDelete
  8. 細佬好有型啊~
    [版主回覆11/12/2012 16:48:32]我都覺呀.

    ReplyDelete
  9. 噢!地利 Oh!tria11 November 2012 at 05:50

    細佬gel 到個頭咁勁o既.
    [版主回覆11/12/2012 16:48:06]係囉, 個個細路都係咁, 所以我差啲唔認得個仔.

    ReplyDelete
  10. Pandora 香傭講法文13 November 2012 at 00:41

    認不出自己兒子!! 作c呀
    [版主回覆11/13/2012 20:55:37]又gel頭又化埋妝,仲要坐得遠,邊到認得喎。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...