Monday 5 November 2012

河畔午餐

星期六晚上沒開風扇, 我也要穿上三層衣服才睡得着.  昨天還是覺得很不舒服, 頭漲痛, 頸和肩感覺很繃緊很痛, 一直在發冷.

所以決定不去詩班練習, 改成去看中醫.  我常看的中醫星期日在總店駐診, 而總店就在Central對面, 所以我們一家先去Central吃午餐.

我太落伍了, 才第一次去Central, 原來那裏有很多餐廳.  本來要去和民, 但我們在門口等了好久, 按鈴幾次都沒人來招呼, 於是去了隔兩間的Mitsuba.

時間尚早, 餐廳裏除了我們就只有另一家人, 可以坐窗口位, 可以看到新加坡河, 感覺好像坐在河畔用餐, 很寫意.  囝囝們看着小船在河上川行, 更是興奮.




哥哥想也不想就叫了一碗sake don, 好大的一碗. 我吃過的魚生飯上面的魚生片通常都是薄薄的, 僅夠蓋着飯面.  但這碗的魚生是超厚的, 而都是重叠的, 很誇張. 囝囝這餐吃得很過滿足.



侍應端來這一小盆的東東, 說是跟set 的, 但不知道是那一set. 很香的鰹魚味, 好吃.



我和細佬一起吃的親子井, 又是很大的一碗, 我們兩個人都吃不完. 細佬說很好吃, 到晚餐時還嚷着要我煮日本飯.



Daddy 叫了冷麵天婦羅, 因為哥哥說也要吃天婦羅.  現在的小孩要求真多!



總括食物質素不錯, 價錢不算便宜(sake don S$18, 其他我不記得)但份量夠大, 所以也還好啦.

吃完午餐就去看中醫, 他說我身體是太寒, 但又有點上火, 再加上風濕, 是不是很亂呢? 我也攪不清, 反正就是吃藥就好了, 還有洗完頭髪後要吃乾, 不可以讓濕頭髪搭在肩上.

不知道是那藥真的那麽厲害, 今天早上起來覺得好很多了, 雖然仍然覺得人很虛弱, 很累, 但頭不再漲痛, 頸和肩都鬆了. 

10 comments:

  1. 香港就無咁好環境啦!
    [版主回覆11/06/2012 17:33:58]可能要去郊外地方先有咁寫意既環境.

    ReplyDelete
  2. Get rested more and I think ginger will help you. I am down with sore throat n losing my voice too; went to see doctor this morning. Thank God it wasn't last night as the choir had to sing for the church anniversary. Nowadays the flu bug is really bad.
    [版主回覆11/06/2012 17:33:03]Thanks, Mommy! You take care too! A lot of people are down with flu recently. I've already tried ginger tea but I dare not drink too much as I'm supposedly to be a little heaty at the same time.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria6 November 2012 at 00:57

    呢餐真正.
    Get well soon.
    [版主回覆11/06/2012 17:31:29]都係碗三文魚飯最好味, 另外兩樣就普通啦. 多謝關心.

    ReplyDelete
  4. wish you get better soon! 呢家的小朋友真的很有主意架。
    [版主回覆11/06/2012 17:30:56]多謝你! 依家啲小朋友同我哋細個好唔同.

    ReplyDelete
  5. Central, 我都係去過一次, 下次一定要試下呢間。 sake don, my favorite!
    希望中醫帮到你快D好番!
    [版主回覆11/06/2012 17:30:17]食咗中藥覺得好好多啦.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科6 November 2012 at 13:22

    singapore d 嘢~~梗係唔平啦~!
    [版主回覆11/06/2012 17:29:33]相比當然呢邊啲嘢貴啦.

    ReplyDelete
  7. take care.
    [版主回覆11/06/2012 17:29:11]Thanks.

    ReplyDelete
  8. 你都會比你囝囝食魚生,我比兩個女食但好多人都會用奇異眼光望我囉...
    [版主回覆11/08/2012 14:10:46]我大仔都係今年先開始食魚生, 我以前都唔係唔俾, 係佢自己唔食, 唔知點解今年突然愛上三文魚生. 我覺得細路食魚生冇問題, 只要係專門供刺身用的魚肉就OK, 我見有啲人求其响超市買用嚟煮嗰種三文魚嚟整魚生我就怕怕嘞.

    ReplyDelete
  9. 這餐真很夠份量,相信會比一般的貴!
    好番未?祝早日好番
    [版主回覆11/08/2012 14:06:58]計番份量其實都唔算貴. 好得七七八八啦, 多謝關心.

    ReplyDelete
  10. sake don份量好足呀...三文魚好肥美又厚切...正!! 身體太寒又有點上火...很複雜呢...要好好調理和休息呀...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...