Wednesday 6 April 2011

肉鬆包,吉士醬包

今個星期六整了兩款麵包,一鹹一甜。

既然買了豬肉鬆整蛋卷,順便用來整麵包給囝囝。



問囝囝要肉鬆放在包面或包在裏面,他選包在裏面,更好,不怕邊食邊把肉鬆掉到地上。中種法做的麵包特別鬆軟有彈性,不是我自賣自誇,這包真的很好吃。



另一款麵包是吉士醬包,直接法。包餡剩下的吉土醬用來唧在包面。


自己整的吉士醬,真材實料,很香很滑,好像雲哩嗱雪糕, 連從來不吃吉士醬的大仔都要空口食。




7 comments:

  1. 我要開始學下整包
    [版主回覆04/06/2011 22:18:00]好吖,你可能會整上癮架。

    ReplyDelete
  2. Ann你既包包顏色真好靚呀,好平均
    [版主回覆04/06/2011 22:17:00]可能我個爐好啩。

    ReplyDelete
  3. 自己製既包當然好味啦~!
    [版主回覆04/06/2011 22:17:00]真係唔同啲架,尤其比起呢邊普遍既麵包舖嗰啲。

    ReplyDelete
  4. 支持自家製, 食得安心又健康呀~
    [版主回覆04/06/2011 22:16:00]全天然無添加,所以花時間都要整。

    ReplyDelete
  5. so hardworking!  
    [版主回覆04/06/2011 22:15:00]No choice lah, need to make for the kids.

    ReplyDelete
  6. Pandos - 喺Krakow6 April 2011 at 23:58

    吉士醬好難整 !!!
    [版主回覆04/07/2011 18:42:00]以前我跟嗰啲做法都比較煩少少,要隔水攪至杰。今次照 Carol 老師的,好方便,你都可以試吓。

    ReplyDelete
  7. 你是全職working mum都可以日日有出爐麵包和蛋糕, 真是萬能!我只可以weekend 做咋。
    [版主回覆04/07/2011 18:40:00]其實我都只係weekend先會整包,只係排到家陣先post.  蛋糕快啲就有時放工都會整。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...