Tuesday 14 January 2014

亞參魚 (assam pedas fish)

昨天又是星期一, 鋼琴老師會來教琴和吃晚餐.

星期日晚我已經寫好了菜單貼在雪櫃門上, 還仔細地解釋給姐姐聽, 煲湯料也預備好放雪櫃內.  基本上是三菜一湯, 白蘿蔔淡菜排骨湯, 滷水牛腱雞翼雞, 蒸水蛋和油菜.  滷味我那晚就先煮好, 讓肉類泡一晚更入味.  所以姐姐的任務很簡單, 煲湯, 蒸蛋和油菜.

昨早臨時另一個朋友也要來練歌(兩個星期後主日獻詩時要和我唱duet), 那就叫姐姐多煮一點飯, 烚蛋加入滷水中煮成滷水蛋,不要蒸水蛋, 我回家再加一道菜就可以了.

提早一點放工回家, 打算煮蝦乾煮勝瓜, 七點開飯沒問題.  回到家進廚房, 滷水已從雪櫃拿出來(吩咐姐姐四點左右就拿出來回温, 但我肯定是剛拿出來不久, 鍋仍是冰冷的), 姐姐看我回來才慌忙衝去洗菜.  嗯, 湯呢? 姐姐呆呆的看着我, 沒出聲.  再問, 湯煮了嗎? 答案是沒有. 她還完全不知道要煮什麽湯!  那刻我真的很想殺人呀!!!!

一個下午, 她到底做了什麽? 湯沒煮, 菜沒洗, 洗好衣服沒掛.  請了工人七年以來, 新姐姐很榮幸地成為被我駡的第一人.

要知道昨晚晚餐如何解決, 請聽下回分解.  (因為照片還沒上載)

先來介紹這道亞參魚, 亞參其實就是羅望子汁加辣椒和其他香料煮成的汁,  酸酸辣辣, 非常惹味的. 通常煮亞參魚時還會加入秋葵, 茄子, 蕃茄等蔬菜, 但我這次只加了蕃茄.  菜蔬吸了汁後比魚肉更吸引的.



我的是懶人煮法, 沒有自己預備香料, 直接用這包醬料. 這個牌子的醬料特別好味, 識貨的香港朋友都托人帶回去的.  來這邊玩時, 不妨買一些回去做手信. 


煮這魚通常都是用這種小魚或鮫魚扒之類較實肉的魚. 先把魚略煎, 再把醬汁倒入(照包裝指示加入適量水), 加入蔬菜, 略燜一下即可上碟.  醬汁不算太辣, 把表面醬汁掃開來起肉給囝囝們, 他們也能吃.


24 comments:

  1. 我喺餐廳食過呢個魚,好好味架。有醬料賣,下次可以自己煮呢,當然要等我返香港時,度番兩三日期去星加坡轉番個圈至得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都可以揾下你嗰邊啲亞洲舖有無得賣.

      Delete
  2. 請到domestic helper好唔好, 真係要碰運氣。 
    下次要試下呢隻醬料先得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都聽過好多人話工人點點點, 相比起嚟我呢個都唔算好差, 只係上一個太能幹, 依家我就好多嘢要自己做囉.

      Delete
  3. sigh... there is always a first I guess.... My last one was mad, which is worse, right?

    ReplyDelete
  4. 有現成醬料,好方便。請工人,有時真係要碰運氣

    ReplyDelete
  5. 唔知新姐姐係懶定係笨

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢應該唔係笨, 只係冇心囉, 求求其其就算, 亦冇心機學嘢.

      Delete
  6. 朋友告訴我有些新姐姐初時會挑戰底線,搏第日做少d....咁佢有冇解釋一個下午做了什麽?
    亞參魚我like呀,寫低下次去亞超入貨先

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔駛佢解釋我都知啦, 有囝囝哋做spy嘛, 成個下晝傾電話send短訉. 我最近都冇俾好面色佢睇, 佢已經知衰, 會醒定啲.

      Delete
  7. 唔得閒的時候, 醬料係廚房好幫手.

    ReplyDelete
  8. 新姐姐有冇工作經驗架?

    ReplyDelete
  9. 睇到碟魚已經好想食, 下次買包ASAM汁試試。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知你嗰邊有冇呢隻牌子賣呢?

      Delete
  10. 工人呢家嘢睇運氣~香港衰的工人多的是呢~!

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. 做咗成五個月喇, 仲好似成日魂遊咁, 同佢講嘢左耳入右耳出.

      Delete
  12. 原來有人發緊夢。。。。。希望她以後"醒定"D啦
    呢個魚很特別呢,有機會要試下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望佢醒定啲啦, 唔好等我成日咁掹.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...