Wednesday 11 August 2010

兒童房

我媽咪話要睇我新屋的相, 先post住細路房.

未搬前大仔自己瞓一間房, 我就同細仔瞓.  今次搬屋就打算讓他們一人一間房, 於是就把兩間房佈置成兒童房.

之前在朋友家見到她的窗簾是Thomas & Friends, 很美, 囝囝亦很喜歡.  朋友說是在Spotlight買的, 可惜到我們去Spotlight找時, 己經沒貨, sales說不會再入貨.  我就不停的上網找, 希望能找到, 但原來卡通窗簾布是很難找的.  最後, 那朋友介紹帮她整窗簾的給我, 那人落力地帮我找到了Disney Cars 的窗簾布, 我們開心到飛起. 


找到了窗簾布, 之後就選床, 囝囝看中了跑車床, 一口氣買兩張, 大仔要紅色, 藍色的給細仔, 兩張都是子母床, 方便有客到訪或其中一個要人陪瞓.




結果兩兄弟要一齊瞓一間房, 於是藍色床就益咗姐姐了.

他們的床單我都花了很多心思和時間去找的, 找了很多地方才找到.  我自己都沒買新床單, 但他們的我就一口氣買了五套.



原以為兩兄弟一定會爭瞓上層, 點知大佬一句"I sleep here, you sleep down there", 細佬就乖乖聽話瞓下層, 神奇!  依家晚晚兩兄弟熄晒燈都係咁傾係咁玩唔願瞓, 日日都要daddy去喝佢哋先肯瞓.

衣櫃旁放了從宜家買的小櫃, 給他們放圖書, 大仔還自己加了label.


晚飯後他們就會入房揀書, 坐在地上的cars rug, 要我陪睇書和講故事給他們聽.


最後仲有他們的專用洗手間.



9 comments:

  1. 好令呀,小朋友實喜歡!!!!^^
    [版主回覆08/12/2010 08:57:00]連我自己都鐘意, 只可惜我冇囡囡, 如果有, 我會買晒Disney Princess啲嘢, 我都幾孚買一套Princess床單俾自己, 不過好似好白痴咁先冇買.

    ReplyDelete
  2. 嘩, "Cars"呀!!! 窗簾, 床單加埋張跑車床!! 比我個仔見到一定開心到傻咗.  如果佢間房係咁, 一定瞓緊都識笑.
    [版主回覆08/12/2010 08:59:00]我兩個囝囝勁鐘意, 第一次入間房時兩個都雙眼發光呀!  其實我最想可以佈置間公主房, 唉, 我恨女恨到發燒啦. 

    ReplyDelete
  3. 你細仔唔鍾意自己一間房呀?
    [版主回覆08/12/2010 09:01:00]我諗佢哋兩個仲細, 鐘意有伴, 所以要share一間房.  兩兄弟好鐘意一齊玩, 細佬成日跟住大佬, 所以要同大佬一齊瞓.

    ReplyDelete
  4. 好鬼靚喎, 全部一套!!!
    [版主回覆08/12/2010 13:34:00]  揾得好辛苦先揾到嚟襯架.

    ReplyDelete
  5. love your sons so much...
    大佬一句"I sleep here, you sleep down there", 細佬就乖乖聽話瞓下層, 神奇! 
    衣櫃旁放了從宜家買的小櫃, 給他們放圖書, 大仔還自己加了label . !!
    how old of your eldest son ?? i forget it..he seems very systematic and leadership..your younger son is also good as he can obey his brother..GOOD GOOD !!
    [版主回覆08/12/2010 13:36:00]大仔十一月就六歲, 細既兩歲半.  大仔係好鐘意點人, 好有主見的.  好彩細佬又好鐘意跟大佬, 又肯聽佢點.  佢哋唔爭嘢時就會一齊玩得好開心. 

    ReplyDelete
  6. 為食加菲netnet12 August 2010 at 13:14

    好襯呀...兩張床都好型....我都係新年頭裝修完兩個小朋友間房..床單都要襯埋..自己房就沒有...家下d小朋友真係好幸福..
     
    [版主回覆08/12/2010 13:45:00]家陣啲細路真係好幸福, 我以前細個邊有咁多嘢, 連自己房都冇啦.

    ReplyDelete
  7. 哇..好靚好靚呀,我都想訓下呀,比我訓著都笑啦,靚到咁,我又係好愛卡通架,
    最好我自己room全部都係卡通,全部都係monchhichi,我連wall都想油粉紅色呀,不過AN唔比咋,你仔仔真好幸福呀,好鬼羨慕呀.
    [版主回覆08/12/2010 13:42:00]我自己都好想架, 我最鐘意Beauty and the Beast.  有一款窗簾布係黃色綴金色既Disney Princess, 我幾想可以買埋.  唔駛羡慕既, 你以後生個囡囡咪可以油粉紅色再盡情地放卡通嘢囉. 

    ReplyDelete
  8. 恨女恨到發燒 ...我送我嘅給妳啦!
    [版主回覆08/12/2010 16:10:00]嘩我要做未成年媽媽先有咁大個女喎, 呢吓真係無福消受嘞. 

    ReplyDelete
  9. 請問你的跑車子母床在哪裡買?好靚呀,我好想買給阿囝囝阿,謝謝!
    [版主回覆11/01/2010 12:39:00]你係咪住喺香港?  我唔知香港有冇得賣.  我住在新加坡, 有幾間傢俬舖都有得賣呢款跑車子母床.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...